Servis i garancija
Micom osigurava garancijsko i postgarancijsko servisiranje svih proizvoda iz našeg prodajnog programa. Servisiranje se obavlja u našem servisu u Sarajevu, ili, u slučaju većih tehničkih i servisnih zahtjeva, u servisnim centrima samih proizvođača.
Garantni rok za svaki proizvod je propisan od strane proizvođača. Za vrijeme trajanja garancije otkloniti ćemo sve kvarove i nedostatke na proizvodu, koji nastanu u uvjetima normalnog korištenja prema uputstvima proizvođača i u slučaju da proizvod nisu koristile neovlaštene osobe.
Garancija se može uvažiti samo uz dostavljanje kopije računa ili garantnog lista, koji je izdat od strane našeg ovlaštenog prodavača.
Za uređaje nabavljene kod neovlaštenog prodavca, u inozemstvu, putem interneta ili na drugi način, garancija se ne priznaje.
Sve proizvode koji zahtjevaju servis, molimo dostavite (poštom, kurirskom službom ili osobno), na našu adresu i priložite sljedeće:
Za uređaje u garantnom roku, troškove slanja do servisa (odnosno do odgovarajućeg servisa u inostranstvu ukoliko je to potrebno) snosi kupac, a troškove vraćanja uređaja snosi Micom. U slučaju vangarantnog servisa, pored same cijene servisiranja, vlasnik uređaja snosi i troškove slanja i vraćanja uređaja.
Po pregledu uređaja u našem servisu, popraviti ćemo ga ili slati na popravak u servis proizvođača. U slučaju vangarantnog servisa, prije izvođenja popravka izdati ćemo vlasniku proizvoda ponudu sa svim troškovima, a sami popravak će se izvršiti tek nakon narudžbe te usluge od strane vlasnika proizvoda.
Kontakt osoba za sva pitanja u vezi sa servisom:
Garantni rok za svaki proizvod je propisan od strane proizvođača. Za vrijeme trajanja garancije otkloniti ćemo sve kvarove i nedostatke na proizvodu, koji nastanu u uvjetima normalnog korištenja prema uputstvima proizvođača i u slučaju da proizvod nisu koristile neovlaštene osobe.
Garancija se može uvažiti samo uz dostavljanje kopije računa ili garantnog lista, koji je izdat od strane našeg ovlaštenog prodavača.
Za uređaje nabavljene kod neovlaštenog prodavca, u inozemstvu, putem interneta ili na drugi način, garancija se ne priznaje.
Sve proizvode koji zahtjevaju servis, molimo dostavite (poštom, kurirskom službom ili osobno), na našu adresu i priložite sljedeće:
- podatke o vlasniku proizvoda i kontakt osobi
- podatke o poslanom proizvodu (model, serijski broj, količina, priložen pribor ili dodatna oprema)
- detaljan opis kvara odnosno razlog zbog čega se uređaj šalje u servis
- kopija računa ili garancijski list, na osnovu kojih se priznaje garancija
Za uređaje u garantnom roku, troškove slanja do servisa (odnosno do odgovarajućeg servisa u inostranstvu ukoliko je to potrebno) snosi kupac, a troškove vraćanja uređaja snosi Micom. U slučaju vangarantnog servisa, pored same cijene servisiranja, vlasnik uređaja snosi i troškove slanja i vraćanja uređaja.
Po pregledu uređaja u našem servisu, popraviti ćemo ga ili slati na popravak u servis proizvođača. U slučaju vangarantnog servisa, prije izvođenja popravka izdati ćemo vlasniku proizvoda ponudu sa svim troškovima, a sami popravak će se izvršiti tek nakon narudžbe te usluge od strane vlasnika proizvoda.
Kontakt osoba za sva pitanja u vezi sa servisom:
- gosp. Armin Salkić, tel. 033 778 578
- poslati faxom na naš broj 033 778 570
- poslati elektronskom poštom na adresu info@metroteh.ba